VVD blij met Covid-vouchers voor horeca en recreatie

terras 2

"Voor sommige ondernemers biedt Corona kansen maar er zijn ook ondernemers die het water aan de lippen staat en daarom heeft de Gelderse VVD-fractie een oproep gedaan aan het College van Gedeputeerde Staten hoe ze deze sectoren zouden kunnen ondersteunen. Wij vinden het dan ook positief dat de ondernemers in de horeca en recreatie bij Koninklijke Horeca Nederland en HISWA-RECRON een voucher kunnen aanvragen bijvorbeeld om een doorstart te maken, schulden te saneren of hun bedrijfsvoering aan te passen. Wij wensn deze ondernemers heel veel sterkte en succes om deze moeilijke periode te overbruggen", zegt VVD Statenlid Peter Hendriks.

In dit artikel vindt u meer informatie over de vouchers:

De VVD Statenfractie stelde eerder al vragen naar ondersteuning voor het Gelderse MKB; meer informatie vindt u hier:  https://vvd-gelderland.nl/nieuws/vvd-stelt-vragen-naar-ondersteuning-voor-het-gelderse-mkb

Een overzicht van alle Covid-19 maatregelen waarbij de provincie initiatiefnemer of betrokken was, vindt u hier: https://www.gelderland.nl/COVID-19/maatregelen

Voor vragen of meer informatie, kunt u terecht bij VVD Statenlid Peter Hendriks: peter.hendriks@psgelderland.nl.