Laat je horen aan VVD Gelderland!

Pratende mensen met tekstballonnen, 1 rijgekleurd3

De Gelderse leden, de Lokale Netwerken en de regio's waarin zij vertegenwoordigd zijn, zijn belangrijk voor de VVD Statenfractie. Om te horen wat er speelt, informatie op te kunnen halen voor het werk in de provincie en om te kunnen sparren over zaken die spelen in het eigen gebied.

Werkbezoeken door heel Gelderland
Om de contacten nog makkelijker te maken, trekt de Statenfractie, vaak samen met onze gedeputeerde Helga Witjes, met heel veel plezier de provincie in. Van Zaltbommel tot Winterswijk, zijn wij graag van de partij. We proberen alle regio's aan te doen; op uitnodiging of we stellen zelf een mooi programma samen rondom een gebied of een bepaald thema. Daarbij proberen we altijd ook de lokale VVD-ers te betrekken. We schrijven na afloop altijd een artikel voor op onze website en social media, zie https://vvd-gelderland.nl/nieuws.

In de fractie is een regio-indeling gemaakt die er als volgt uitziet:

• Arnhem/Nijmegen: Jeanne de Graaf, Karin Kalthoff, René Westra
  • Rivierenland: Mark Smits, Koos de Looff
  • Veluwe/Apeldoorn: Inge Klein Gunnewiek, René Westra
  • Food Valley: Peter Hendriks, Mark Smits
  • Achterhoek en Liemers: Inge Klein Gunnewiek, René Westra

Voor alle verdere contactgegevens, verwijzen wij je graag naar https://vvd-gelderland.nl/onze-mensen.

Welkom in Arnhem!
Ook ontvangen wij graag mensen in het Provinciehuis, de woensdagen zijn hiervoor het meest geschikt omdat de dag is waarop de Staten hun vergaderingen hebben.

Laat van je horen
Mochten jullie de VVD Statenfractie uit willen nodigen of een keer op bezoek willen komen in Arnhem, laat ons dit dan weten door te mailen naar karin.kalthoff@psgelderland.nl of naar birkitta.kortes@psgelderland.nl

Praat mee in de Whatsapp-groepen
Naast de fysieke contacten, blijven we ook graag digitaal in verbinding.
De Whatsappgroep VVD Gelderland is een goed medium waarbinnen al mening onderwerp de revue is gepasseerd. Soms wordt er gediscussieerd en er worden ook onderwerpen aan de fractie voorgelegd, en vice versa. Mocht je je aan willen sluiten bij deze Whatsappgroep, mail dit dan aan karin.kalthoff@psgelderland.nl

Graag willen we daarnaast ook nog gaan starten met thematische Whatsappgroepen. Omdat we niet alles tegelijk kunnen, willen we beginnen met twee acutele thema’s waarover veel te delen is, te weten:

1. Sport (woordvoerders Mark Smits en Karin Kalthoff en onze gedeputeerde Helga Witjes heeft natuurlijk sport in haar portefeuille)
  2. Wonen (woordvoerders Inge Klein Gunnewiek en Jeanne de Graaf)

Als deze twee groepen opgestart zijn en goed lopen gaan we kijken of we ook whatsapp-groepen starten over andere provinciale thema’s.

Wil je via een van de genoemde Whatsappgroepen input leveren in het algemeen of over de thema’s Sport en/of  Wonen in het bijzonder, meld je dan aan door je naam en 06-nummer te mailen aan karin.kalthoff@psgelderland.nl
We horen of zien je graag!

Publicatiedatum: 3 februari 2024