Op naar een liberaal 2022!

Kerst 2021

"Als Gelderse liberalen kunnen we tevreden zijn over het afgelopen jaar. We vroegen aandacht voor diverse ondewerpen en behaalden mooie successen. Een aantal daarvan worden belicht in de bijgaande brief (zie onderstaand). Er is ondermeer aandacht voor het bouwen van woningen, bereikbaarheid en verkeersveiligheid, digitalisering en de Gelders windladder. Besloten is dat er maar liefst een miljard euro wordt geinvesteerd in de Gelderse samenleving in 2022, de allergrootste provinciale begroting ooit!", aldus Frederik Peters, voorzitter VVD Statenfractie Gelderland.

Peters: "Wij kijken dan ook uit naar 2022 waarin we ons opnieuw vol overtuiging in zullen zetten voor een liberaal Gelderland. Het belooft weer een intensief jaar te worden in de provinciale politiek. Natuurlijk steunen we ook iedereen die betrokken is bij de gemeenteraadsverkiezingen. Vanuit de Gelderse Statenfractie helpen we graag waar mogelijk mee om de lokale campagnes te ondersteunen. Weet ons te vinden!"

Peters: "Maar voor we vol energie weer naar het nieuwe jaar gaan, is het eerst tijd om wat verdiende rust te nemen. Namens de voltallige Provinciale Statenfractie en onze gedeputeerden Jan Markink en Christianne van der Wal wens ik u daarom hele fijne feestdagen en een voorspoedig en bovenal gezond 2022 toe."

Publicatiedatum: 20 december 2021