Mark Rutte zet de betrokken doeners van Ede in het zonnetje

EDE - Mark Rutte komt op zaterdag 2 maart a.s. naar Ede om in gesprek te gaan met de inwoners.   Hij zet deze dag ook bijzondere doeners in het zonnetje op het marktplein. Tot slot geeft Mark Rutte het startschot voor een heuse ‘virtual reality’-campagne. VVD-lijsttrekker voor de Provinciale Statenverkiezingen in Gelderland Jan Markink is hierbij ook aanwezig.

Om 12:30 uur arriveert de VVD-leider op het Oude Kerkplein en loopt dan naar de markt van Ede.

Daar zet Rutte twee betrokken doeners in het zonnetje, die altijd klaar staan voor anderen. Als teken van waardering geeft Rutte hen een vaasje, dat symbool staat voor Nederland. Dit verwijst naar zijn recente uitspraak, waarin hij zegt dat we dit breekbare bezit met 17 miljoen gewone en bijzondere mensen vasthouden en niet mogen laten vallen.

Tot slot zal Rutte een aantal ‘virtual reality’-brillen uitdelen, het startschot voor een heuse ‘virtual reality’-campagne in Gelderland. De kandidaten en vrijwilligers van VVD Gelderland gaan de komende weken langs de deuren met een boodschap van de premier die te zien is via de speciale VVD-brillen. Rutte roept in dit filmpje op om te gaan stemmen voor de Provinciale Statenverkiezingen en stipt belangrijke Gelderse verkiezingsthema’s aan . Wie Rutte liever in het echt ontmoet kan natuurlijk ook aanstaande zaterdag naar het centrum van Ede komen.

Jan Markink: “Het is geweldig dat Mark naar Ede komt en in gesprek gaat met de Edenaren. Hij kan natuurlijk niet bij iedereen in Gelderland langskomen, daarom is het mooi dat we met nieuwe technologieën een boodschap van Mark persoonlijk bij de mensen thuis kunnen brengen. Het is immers erg belangrijk dat we  20 maart met z’n allen naar de stembus gaan voor deze verkiezingen.”

Publicatiedatum: 1 maart 2019