Gelderse Vallei - Foodvalley

2B 2 3 rood bosvogeltje

Food Valley is een van de innovatieve hotspots van Gelderland. VVD Gelderland is daar trots op en wil volop inzetten op verdere ontwikkeling van de Gelderse Vallei.

De bereikbaarheid van de Gelderse Vallei is een belangrijk speerpunt. VVD Gelderland wil de verbinding van de A1 met de A30 verbeteren.

We maken ons hard om Food Valley nog sterker te positioneren als internationale topregio op het gebied van kennis en innovatie voor agrofood.

VVD Gelderland blijft er op inzetten dat onderwijs en bedrijven goed samenwerken in de Gelderse Vallei, die samenwerking is succesvol en dat maakt deze regio zo sterk. Voor VVD Gelderland staat het belang van agrofood en de koploperspositie op innovatie als een huis. In Food Valley lopen we wereldwijd voorop en dat moet zo blijven! VVD Gelderland wil Food Valley de Gelderse Vallei nóg meer internationaal profileren als vestigingslocatie voor bedrijven. Het World Food Center geeft Food Valley een impuls.

Publicatiedatum: 28 januari 2019