WhatsApp Image 2023-04-24 at 15.31.17

Opstart Gelderse Club van 100 Oost, welkom!

WhatsApp Image 2023-04-24 at 15.31.17

Op vrijdag 21 april jl. vond de eerste bijeenkomst plaats van de Club van 100 Oost in Het Achterom in Apeldoorn.
De Club van 100 Oost is opgericht als Stichting Liberaal Steunfonds Oost Nederland:

·        Voor mensen die Gelderland en het liberalisme een warm hart toe dragen;

·        Voor mensen die direct betrokken willen zijn bij en geïnformeerd willen worden over Gelderland;

·        Voor mensen die graag een dialoog aangaan met provinciale en landelijke VVD politici;

·        Voor mensen die de VVD Gelderland financieel willen steunen.

De Club van 100 organiseert geregeld besloten bijeenkomsten voor haar donateurs, waar prominente politici de laatste wetenswaardigheden over zowel de landelijke als de provinciale politieke en maatschappelijke onderwerpen delen met de donateurs. Ook bestaat de mogelijkheid de dialoog met elkaar aan te gaan en is er gelegenheid om interessante mensen te ontmoeten.

De Club van 100 heeft een erkende ANBI status aangevraagd, dat wil zeggen dat uw bijdrage fiscaal aftrekbaar is na goedkeuring.

Eerste bijeenkomst met gastspreker Han ten Broeke

Onder het genot van een hapje en drankje werden de leden (en introducees) op 21 april jl. in een intieme setting door Han ten Broeke meegenomen in de geopolitieke spanningen en de impact daarvan voor inwoners en ondernemers in Nederland.

Daarnaast is ook nog informeel gesproken over de positionering van de VVD in diverse politiek gevoelige dossiers en hoe we ervoor kunnen zorgen dat het liberale geluid kan worden versterkt in de komende jaren. Kortom, een ontspannen én inhoudelijke avond!

Ook lid worden van de Club van 100?

Wilt u de volgende keer ook deelnemen en het liberale geluid in Gelderland/Overijssel (financieel) ondersteunen? Meld u dan nu aan voor de Club van 100 Oost en wie weet zien we u ergens in de zomer bij een nieuwe bijeenkomst!

Wilt u een keer een bijeenkomst bijwonen of wenst u meer informatie? Kijk dan op https://clubvan100oost.nl/ of neem direct contact met ons op via secretariaat@clubvan100oost.nl

Publicatiedatum: 26 april 2023