Rosmarijn Boender
Kandidaat

Ik vind het belangrijk dat wij óók voor volgende generaties een kwalitatief goede én veilige leefomgeving achterlaten. Rust, ruimte én prachtig cultureel erfgoed maken de Gelderse leefomgeving wereldberoemd én dragen dus bij aan werkgelegenheid in oa het toerisme vanuit de Randstad én het buitenland. Comfortabele bereikbaarheid van de provincie over de weg en het spoor is daarvoor van belang.

Hergebruik van verpauperende woonwijken, (agrarische) bedrijventerreinen en industriegebieden draagt positief bij aan uw leefomgeving en voorziet in extra woonruimte en duurzame energie voor onze mooie provincie én voorkomt crimineel gebruik van leegstaand vastgoed.

Als Statenlid van Gelderland, uw volksvertegenwoordiger!, wil ik mij hiervoor inzetten!

Graag blijf ik met u in gesprek over uw zorgen en ideeën

Met liberale groet uit Hattem

"Ik ga als vertegenwoordiger van de Veluwe naar de provinciale politiek. De leefbaarheid van onze mooie provincie met specifiek daarin de kleine kernen maar ook onderwerpen als de bereikbaarheid en de regionale economie vind ik belangrijke items"

Bekijk hier het artikel dat Veluws Nieuws heeft geschreven!